Welcome To The Multiscreen World

Telesync

Maar liefst 87% van de mensen maakt gebruik van een second screen wanneer zij televisie kijken. Telesync is het ultieme middel voor marketeers om de doelgroep tijdens een moment van ontspanning te bereiken.

Selecteer

Selecteer voor jouw doelgroep inhoudelijk interessante programma's en commercials.

Bereik

Bereik je doelgroep op hun second screen tijdens het televisie kijken.

Converteer

De doelgroep kan vervolgens meteen overgaan tot conversie.

omnichannel

Was Nog Nooit Zo Compleet

Televisie en internet zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Telesync biedt een hightech oplossing om  je omnichannel compleet te maken. 

Er kan nauwkeurig getarget worden op programma’s, commercials of onderwerpen, waardoor een eigen televisiecampagne niet vereist is. 

 

De Voordelen

Met Telesync wordt je online display campagne afgestemd op het kijkgedrag van je doelgroep.

  • Één op één contact met de doelgroep op hun second screen
  • 50% hogere CTR vergeleken bij een display campagne
  • Adverteren op alle mogelijke websites
  • Inhoud of doelgroep van een televisieprogramma koppelen aan je online campagne
  • Doelgroep kan meteen overgaan tot conversie
  • Grotere engagement
  • Uitvoerbaar op alle digitale kanalen
  • Inhoud van een commercial, ook die van de concurrent, koppelen aan je online campagne